سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منبر مکتوب

گاهی یادمان می رود ولی نعمت ما مردم محترم شهید پرور هستند ، که اگر پای صندوق های رأی نیایند، با کلی ارفاق باید لب مرز رییس جمهور شد. بگذریم، همیشه تمرین گویش دو کلمه رایانه و یارانه برام سخت بوده ، این رو به این منظور گفتم که می خواهم یک در خواست از رییس جمهوری با پرستیژ محترم جناب پرزیدنت روحانی عزیز داشته باشم ؛ هر چند می دانم که ایشان تمام تلاش خودشان را جهت این منظور انجام دادند وآن این مورد است که :
خواهش می کنم یارانه ها را قطع کنید و نگذارید اینقدر به اقتصاد ایران ضرر وارد شود ، البته می دانم که در این زمینه چقدر تلاش می کنید تا این اقدام تبدیل به عمل شود.
اما جناب پرزیدنت توجه داشته باشید هر یارانه ای که قطع می کنید باید اقتصاد همان خانواده به قبل از پرداخت یارانه بر گردد؛ به عبارتی نمی شود شما هم یارانه را قطع کنید و هم پول آب وبرق وتلفن و گاز و مالیات ارزش افزدوه و قیمت دلار و طلا و بنزین همان باشد. اگر می خواهید یارانه ها را قطع تو رو خدا از همین امروز اقدام کنید، و یارانه ها را قطع کنید و وضعیت اقتصاد کشور را هم به قبل از پرداخت یارانه برگردانید. واااالا چطور روی شما می شود این همه قیمت ها را بالا ببرید، در مقابل یارانه با کمال ... بگویید مردم از نگرفتن یارانه استقبال نکردند؛ دهک به دهک حذفتان می کنیم ، آقای حقوق دان بترس از ظلم بر کسانی که به جز خدا کسی را ندارد؛ مردم ولی نعمت ما هستند ، چه کردید برای مردم اقتصاد در رکود و بی خانمانی و بی پولی و ... چقدر یارانه ها را اضافه کردید که اینقدر آبونمان و مالیات را زیاد می کنید. برادرانه می گوییم : خانه قبر نزدیک است ، عوض داد زدن بر سر دل سوزان، لطفا عینک بد بینی را بر دارید ، دشمن را درست تشخیص بدهید خادم با خائن  در رفتارشان شناخته می شود و فرق می کنند. السلام علی من اتبع الهدی، منتظر جواب شما هستم





نوشته شده در تاریخ سه شنبه 95 فروردین 31 توسط منبر مکتوب
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin