سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منبر مکتوب

اعْمَلُوا آلَ دَاوُدَ شُکراً وَقَلِیلٌ مِنْ عِبَادِی الشَّکورُ؛ ترجمه آیه به نثر: ای خاندان داوود. سپاس به جای آرید، اندکی از بندگان من سپاسگزارند.

ترجمه آیه به نظم:  نعمت بسیاری داری شکر از آن بسیار تو    نعمت افزون تر شود آن را که او شاکر بود.  «منوچهری»

 

کوفه شهر نظامیان و سیاسیانی که گروهی دنیا خواه مسلم بن عقیل اولین شهید راه عشق ؛ سفیر حسین ابن علی -علیهما السلام - رابه ثمن بخس دنیا فروختند، گندم ری طلب کردند و در آخر محاسنش را به خون گلویش خضاب کردند؛ اینان به حضرت حسین - علیه السلام- قریب 16 هزار دعوت نامه فرستادند، حتی افراد هزار چهره ای مثل رِبیعی ها نیز فرو گذار نکردند و نامه نوشتند... .

دیروز از گلوی بنفش صدایی بلند شد، درباره دیپلماسی کربلا ، که حضرت حسین -علیه السلام- هم با یزیدیان دست صلح داد. شاید در آخر این سناریو : سر سرخ حسین را بنی امیه های تاریخ تحریف کنند و مردم را بفریبند، اما غافل از اینکه خدا می خواهد نور حسین ابن علی بماند... .

امروز در ایران صدای رهبری مجاهد و نستوه می آید ، او می فرماید: بی بی سی دشمن است، گول صدای شیطان صفتش را نخورید، و کوفه تکرارش بعد از سال 61 هجری قمری  اینبار ایران اسلامی است، این بار نیز یزیدیان زمان تطمع در تخریب و تحریف هانی بن عروه و مختار ثقفی ها دارند. هنوز سلیمان بن صرد ها در خوابند؛ عبید الله حر جعفی تصمیم شرکت در سپاه حق و باطل را نگرفتند... .

تا دیروز فکر می کردم کوفه  افسانه شده ، و در دفاع از « ولی و مولای » این بار عبرت گرفته ایم و رهبر خویش را تنها نخواهیم گذاشت ،شاید تقدیم یک سر سرخ برای اثبات حقانیت تشیع کافی باشد. اما دیدم چه زیبا خواجه شیراز می فرمایید : سر ها بریده بینی بی جرم بی جنایت ؛ دانستم تا وقتی صدا از گلوی مزدوران شیطان صفت بلند است، انتخاب حسین ها در طول دوران بسیار سخت است. و هر کسی به « هل من ناصر ینصرنی » ایشان پاسخ نمی دهد، چون گوش های شنوا از ولی خدا خط نمی گیرد ،و فرکانس های تبلیغی دستگاه تبلیغاتی دشمن است ، امثال  VOA و BBC گوش ها را کر کرده است... .

و اما زنان و دختران طعم به ظاهر شیرین امثال شبکه شیطانی جم TV را چشیده و دچار مسمویت ذهنی شدند؛ ودر تبعیت راه حق قریب به اتفاق ایشان به دنبال تمرین دیکته سیاه  آمریکایی ها و انگلیسی های خائن به نوامیس مسلمانان هستند، که با پول کثیف اعراب متعصب جاهلی بادیه نشین اجیر بی مواجه یهود نقشه های پلید و شوم را در کمال وقاحت اجرا می کنند؛ و زنان ایران اسلامی سربلند متاسفانه هم چنان در پی تقلید نا آگاهانه... .

آری اینجا طهران است، شهرکوفیان اینجا هنوز مسلم نایب امام و ولی خدا غریب است، وصدایش شنیده نمی شود. راستی تو در کدام سپاهی؟






نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 94 اسفند 13 توسط منبر مکتوب
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin