سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منبر مکتوب

ظاهرا تقصیر مسئولان کلیدی نیست، بلکه علوم انسانی که در سراسر دانشگاه ها در ایران تدریس می شود مبانیش سکو لار است، و بعد از انقلاب هنوز در حوزه ی بین رشته علوم انسانی اسلامی که هدف اصلی پیوند حوزه و دانشگاه است گام مهم و قابل ملاحظه ایی بر داشته نشده، لازم به ذکر است سند چشم انداز اسلامی سازی دانشگاه ها با این نگاه ویژه یعنی اسلامی سازی علوم انسانی  صورت گرفته که شورای انقلاب فرهنگی باید محکم و واقع بینانه این موضوع را پیگیری کند نه به صورت دستوری و فرمایشی و باری به هر جهت، چقدر جای صاحب نظران توانا در پیوند بین این دو مرکز حوزه و دانشگاه خالی است.

رهبرم حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای 

ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فی فرجه الشریف در فاجعه دین گریزی و حرکت به سمت سکولاریسیم و بلکه لائسم مسئولان کلیدی که بر خلاف فرمایش تاریخی حضرت عالی مبنی بر تحریم ورود کالای خارجی غیر ضروری هیچ اقدامی نشد. یادم می ماند که دغدغه جناب عالی اقتصاد مقاومتی است که مسئولان کلیدی رفاه زده و پیر و خسته، انقلابیون دیروز و شرمندگان امروز که  به تعبیر قرآن کریم: این "خشب مسنده" که مردگانی در میان زندگان هستند ؛ هیچ وقت ضرورتش را نفهمیدند. 

 جناب استاد معظم حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی 

ضمن تسلیت به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فی فرجه الشریف در فاجعه دیاثت فرهنگی اقتصادی و سیاسی  مسئولان کلیدی انقلاب و همچنین نگرش طاغوتی سکولار نسبت به جدایی حوزه اقتصاد از دین و همچنین غفلت از موضوع میان رشته اقتصاد در فقه اهل بیت یا فقه معاملاتی هستند که حقیر در درس خارج فقه معاملاتی حضرت عالی شرکت داشتم. یادم هست در جلسه درس تفسیر می فرمودید که: اگه علم در حوزه و دانشگاه انسان را به خدا  نرساند، علم لا ینفع است به فرمایش قرآن کریم حماری است که فقط زحمت حمل کتاب را دارد و بهره ای از علم ندارد.

و غربت دینداران همچنان ادامه دارد...

 






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 96 فروردین 16 توسط منبر مکتوب
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin