سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منبر مکتوب

وزیری که فرق خادم و خاین را نمی فهمد

مجاهدان ایستاده ای در راه خدا را با فرقه ضاله فرقان آنارشسم یکی می داند

#سیلی_امام_رضا #دیاثت_سیاسی #مالیات_گریز #رانت_خوار

 #بخیه_کش #سرمایه_دار_بی_درد #تک_صدایی #الاحوازی 

#متاسفم #مجلس_بی_کفایت #دولت_بی_کفایت






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 97 مهر 9 توسط منبر مکتوب






نوشته شده در تاریخ شنبه 97 شهریور 24 توسط منبر مکتوب

 سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ 

 

ریاست محترم دادگاه ویژه روحانیت

 با توجه به مسائل و مصائب بی شماری که ذیلا به چند نمونه اشاره می شود، تقاضا میکنم آقای دکتر ح ر (ف) را خلع لباس کنید.

1 دروغ پردازی و نشر  وعده های دروغ و خشکاندن ریشه امید به آینده انقلاب اسلامی و سیاه نمایی و و غیر کار آمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بین دوستان و دشمنان.

2 انتحال محرز علمی و و بهروری غیر قانونی از دوره تحصیلات تکمیلی در خارج از کشور همزمان با پست های کلیدی نظام جمهوری اسلامی

3 خروج از زی طلبگی و داشتن زندگی لاکچری، خانه باغ در بهترین نقطه پایتخت و ماشین لوکس که بر خلاف سیره حضرت امام خمینی و زی امام خامنه ای است. این امر سبب زیر سوال رفتن طلابی است که با حداقل ها در جامعه زندگی می کنند و باید پاسخگوی عملکرد سخیف و غیر اخلاقی پر زرق برق این روحانی نما ها باشند.

4 باند بازی به اسم عدالت و ترویج تک صدایی و حذف و مقابله ناجوانمردانه قول مخالف، تقابل غیر مستقیم با فرمایشات مقام معظم رهبری از قبیل، منقل و عدم عمل به شروط ایشان در برجام، 2030، FATF و ...

5 سانسور اخبار مهم معاهدات بین‌المللی و نامحرم دانستن ملت شریف ایران در برجام و هم دست شدن با غرب وحشی علیه منافع ملی و تعطیل کردن سرمایه عظیم ملی انرژی هسته‌ای.

5 عدم مقابله با بی بندوباری، از قبیل بی حجابی با بالابردن روسری بر چوب و سکوت، سگ بازی در جامعه، گران فروشی، احتکار، اختلاس، ارتشاء و به فرمایش مراجع عظام تقلید دیاثت در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... . و معرفی دلسوزان نظام به عنوان جعلی دلواپس و برچسب های مانند بی شناسنامه به اشخاص.

 روحانیت که ملجأ درماندگان و نیازمندانند، ومنادی اسلام ناب محمدی اید باشد لذا مستدعی است، لطفا دکتر ح ر (ف) را با معاونت حقوقی دفترش به دادگاه محترم ویژه روحانیت دعوت کنید، البته با چشم بند و دست بند و حتما در بازداشتگاه انفرادی همراه با اخذ وثیقه در حد توان ایشان را فراموش نکنید. با تشکر از آن جناب


رو نوشت:
مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای
مراجع عظام تقلید
ریاست محترم قوه قضاییه
شورای محترم خبرگان
شورای محترم نگهبان
مدیریت محترم حوزه های علمیه
ائمه جمعه و جماعات و نمایندگان مقام معظم رهبر
طلاب و فضلای و مبلغین محترم حوزه های علمیه






نوشته شده در تاریخ جمعه 97 شهریور 23 توسط منبر مکتوب

هیهات منا الذله

در دفاع از مظلومین طلاب مطالبه گر و گران قدر جوان و آینده ساز انقلاب اسلامی که مورد ظلم قرار گرفتند. و از ولی فقیه، زعیم الاسلام، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و مرجعیت معظم دینی خواستار است تا به احقاق حقوق تضییع شده این عزیزان بپردازند. 

ریاست محترم دادگاه ویژه روحانیت

در این زمان که دشمنان می خواهند بین طلاب و حاکمیت جمهوری اسلامی فاصله ایجاد کنند و حتی فرقه ملحد و ضد اسلام منافقین خلق و طاغوتیان هم در مراسمات رسمی خودشان  جهت موجه سازی جلسات غیر قانونیشان از چهره روحانیت استفاده می کنند، آیا صلاح است چشم بند و دست بند و انفرادی و... باشد؟ لطفا خاطرات بزرگان نظام در زندان دژخیم پهلوی و برخورد ساواک را با مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی دوباره بخوانید.

چند طلبه ی جوان که در مدرسه فیضیه با مجوز از مسئولان حوزه علمیه ابراز عقیده کردند و متاسفانه مسئولین پیر خسته و  کم ظرفیت و مخالف آزاد اندیشی و مروج تک صدایی که بی کفایتیشان را با سانسور یا شانتاژ خبری پوشش می دهند و به آبروی نظام نمی اندیشند، چنین طرح شومی را جهت تهدید و ساکت سازی طلاب و عالمان خبیر حوزه علمیه به کار می بندند و کسی از حوزه علمیه موضع نمی گیرد و پاسخگو نیست. فاین تذهبون؟

جهت استحضار بگویم عده ای از ابتدا به ما می گفتند نگذارید حوزه جیره خور و مواجب بگیرحکومت شود، که عالم حکومتی در مواقع حساس ساکت می مانند. از ابتدا به ما گفتند از حاکمیت دفاع نکنید، دین از سیاست جداست. لطفا نگذارید دریای خورشان امید به انقلاب زمینه ساز حکومت مهدوی با ندانم کاری های پیر و فرتوت خشک و بی حاصل شود.

اما علی رقم این همه توطئه، ارعاب و تهدید؛  از آن جناب درخواست تظلم خواهی ودلجویی و تجدید نظر و رافت اسلامی نسبت به آن طلاب علوم دینی دارم. گرچه ریاست محترم جمهور، هیئت محترم وزیران و نمایندگان محترم ملت هم در برابر این همه فشار اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بر مردم شریف ایران اسلامی؛ خالی ازاشکال نیستند؛ و از دادستان محترم به عنوان مدعی العموم علیه این اشخاص در خواست مطالبه احقاق حقوق مدنی و شفاف سازی مسائل را دارم. 

والعاقبه للمتقین.

منبر مکتوب 97/6/21

رونوشت:

ریاست محترم بازرسی دفتر مقام معظم رهبری

ریاست محترم قو قضاییه حضرت آیت الله آملی لاریجانی

وزیر محترم اطلاعات

-----------------------------------------------------------

منابع

#استخر_فرح_در_انتظارت

#وَ_أَرْسَلَ_عَلَیْهِمْ_طَیْراً_أَبابِیلَ 

#وَ_الْوَزْنُ_یَوْمَئِذٍ_الْحَقُّ_فَمَنْ_ثَقُلَتْ_مَوازِینُهُ_فَأُولئِکَ_هُمُ_الْمُفْلِحُونَ






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 97 شهریور 21 توسط منبر مکتوب
طبقه بندی: #استخر_فرح_در_انتظارت #وَ_أَرْسَلَ_عَلَیْهِمْ_طَیْراً_أَبابِیلَ

 

فرجام زود هنگام اعتماد به غرب وحشی که دستاوردی غیر از عقب نشینی مسئولان نظام نداشت و آمریکا و غرب هر روز با گرز برجام بر فرق نافرجام این معاهده بدون پشتیبان بین المللی می زنند که حتی آقای دکتر ظریف و آقای عراقچی هم مانند رییس جمهور محترم طاقت شنیدن ندارند، امروز روی سخنم با مسئولینی است که امید نا به جا در جامعه با شعار های دروغ و ارزش ستیز سر دادند؛ که خروج از بن بست ها در دست این معاهده بین المللی است.

1-   در ابتدا به رییس جمهور انقلاب اسلامی که بر خلاف انتظار تنها راه ایران را مانند رهبر لیبی تکیه بر استکبار جهانی دانست، و این عمل سخیف باعث تعطیلی دستاورد هسته ای شد، و بتن با کیفیت در مراکز عظیم هستی ایی که دولت بنفش و اصلاحات رادیکال سهمی در به دست آوردنش نداشت و مفهوم شهید هسته ایی را نمی فهمید؛ شش هزارسانتریفیوژ، آب سنگین و هیچ هزینه یی را در این زمینه نداده بودند تا فهم صحیح و واقعی از موضوع داشته باشند، و با تاکیدات رهبر انقلاب و بیان شروط دوازدگانه هیچگاه در جهت تحقق آن قدمی بر نداشتند و به دروغ، دلسوزان و ارزش گرایان ایران اسلامی دلواپس معرفی شدند. اما امروز بعد چند سال آقای رییس جمهور، آقای ظریف آقای عراقچی دلواپس شدند. چه دیر و غیر قابل جبران!

شما دست پرورده نظام وحشی غربید، جاسوسان و دنیا خواهان خائن شما را احاطه کردند. هر روز در این کشور خیانتی مثل دختر وزیر و روسری بالای چوب کردن و حقوق های نجومی و مدارک قلابی و پایان نامه های دزدی، اختلاس از صندوق های امانت مردم مظلوم، سفرهای گران و غیر ضروری، میتینگ های شست و شوی مغز ها و سند سازی ها و آمار غلط دادن ها و تصمیمات یک شبه و ... سر میزند.

چه می فهمید خون دل خوردن و بازی سیاسی با استکبار با تن به مذلت دادن تفاوت می کند....

2-   رییس  مجلس که به ظاهر باهوش نشان می دهد اما «کیس» نیست، مکر در سیاست باعث شد تا برجام در بیست دقیقه به فرجام برسد تا کسی فکر نکند این شخص دلواپس انرژی هسته ایی است و به سخن کمیسیون تخصصی و دلسوزان هم گوش نکردند، و خیانتی قانونی رقم خورد.

 سرشکسته باد نماینده خائن وطن فروشی که نمی تواند از حق دفاع کند....

3-   مردم دوباره مقهور به دروغ پردازی ها سایه صلح مستدام ، دلار ارزان، نان در سفره ها فراوان، جوانان شاغل، ازدواج پایدار، جمعیت فراوان، باران، کنترل گرد و غبار، آب در دریاچه ارومیه موج زنان، دست خائنین و تندروان نظام کوتاه ، حجاب مانند دوره کشف حجاب رضا خان، آنقدر پول زیاد که از یارانه ها بی نیاز و واریز به سهم مستمندان و تنگ دستان، سایه شوم دیکتاتوری از سر مردم لرزان و سایه دموکراسی بر مردم ارزان.

دوباره این کلید دار بنفش با لباس به ظاهر روحانیت و عرضه اسلام رحمانی، گزینه سلبریتی ها و با تمام کار شکنی ها و خیانت ها دوباره رییس آن نهاد پیر خسته نا توان.

این بار هم رای آورد، اما مردی که در مشاغل پلاسکو و تعطیلات کارخانه های ایرانی و زلزله غرب کشور، تصادف  قطار و هواپیما آزمون پس داده بود؛ واما وزرای پول دارش؛ وزیری که جان را با بیمه ها جبران می کند، وزیری که فرماندار شهر مرز نشین تهدید به بیکاری می کند، وزیر بی حوصله فحاش که  وقت شنیدن درد و دل ها را ندارد و معاون اولی(نخست وزیری) که با کفش وارد تنها سقف  بالای سر مردم می شود، رییس جمهوری که از ترس اینکه نچاد از اتومبیل لوکس شاسی بلندش پیاده نمی شود- خدا رو شکر که ماشین سانروف داشت-  پیاه نمی شود مبادا مردم رنج دید زلزله زده از او خانه یا کانکس یا وام و یا نوار بهداشتی برای زنانشان و... بخواهند، او به خاطر روحیه سرمایه داری خود و کابینه اش و خود برتری بینی و احساس عقل کل بودن خود و اطرافیانش، حاضر به حضور در جمع مردم ستم دیده رنج کشیده نبود چون او آینده روشن ایران را در تصمیمات جدید کاخ سفید و اتحادیه اروپا می دانست....

حرف آخر؛ در ایران این قدر که به رستم و اسبش پرداخته شده به حکما و علمای ایرانی مباحاتی نشده و همیشه در تاریخ تاریک ایران این شاهان و قدرت مرداران، عقل کل هستند که همه گند ها را به ایران زدند.

راستی قدیمی ترین دانشمند شما که از کوروش کبیر، کوروش می سازد تا آن منشور نگاشته شود کیست؟ چرا از او هیچگاه نام نمی برید، تا متفکران ایران را بشناسم و معمولا از آنها با نام مجهول یاد می کنید، مثل پیری ، شیخی ، عالمی و این خیابثت دائمی شاهان و دیکتاتوران به فرهنگ اصیل ایران است.

 






نوشته شده در تاریخ شنبه 97 اردیبهشت 1 توسط منبر مکتوب

حتی یغیروا ما بانفسهم

با پیروزی انقلاب اسلامی و حضور معممین به عنوان مصلحین نظام و خیانت برخی از دانشگاهیان غرب گرا و چپ گرا و اسلام ستیزان و حتی آخوندان درباری که اسباب شین حوزه علمیه بودن، به تفضل الهی انقلاب نو پای اسلامی به کمک جوانان متدین و متعهد آغاز به کار کرد تا بر منافقین داخلی و مستکبران خارجی و دژخیمان بعثی پیروزی ایجاد شد.

در این بین آن گروه جوان مومن به تخصص گرایی پرداخت و پله های ترقی را یکی پشت دیگری طی کرد تا با هزینه بیت المال مسلمین تبدیل به یک متخصص شد. همواره الیادی جهان خوار استکبار به دنبال به بردگی کشیدن ملت ها بودن تا اینکه برخی متخصصین را به آرامی حساسیت زدایی کردند و ایشان را تبدیل به جاسوس و مزدور منفعت طلب و زیاده خواه خائن کردند که در مواقع حساس یا همکاری خائنانه داشته باشند یا خیانت فردی کنندو این مردم مظلوم را چپاول کنند و  سر در آخور پرواری دنیای فارغ از قیامت به خوش گذرانی بگذرانند.

1- در این میان گروهی مانند برخی پزشکان که نو کیسه بودند شروع به چپاول از جیب مریض ضعیف کردند، با این موقعیتی که در نظام به برکت رشادت مردم پیدا کرده بودند هم ساز مخالفت با اسلام و مسلمین را داشتند و هم جیب هم وطنان را با انواع ترفند ها و دروغ پردازی خالی می کرد ند و عوض پیش گیری از بیماری ها بودجه عظیم این ملت را در درمان با مواد شیمیایی مضر مصرف کردند و به صورت نجومی صاحب مال و مکنت شدند و به مردم به چشم برده و زیر دست نگاه کردند و باقرار دادن حق وزیت بالا و زیر میزی شرم آور و کارانه های نجومی اضافه بر حقوق وراضافه کارشان، به ملت خیانت کردند؛ و همواره آروغ از سر سیریشان، توهین و تحقیرهای وهن آمیز به اسلام و روحانیت اصیل داشتند.

البته این تبعیض نژادی در ایران که محصول جدا سازی وزارت علوم از وزارت درمان با خود خواهی، در قالب جنایاتی مانند: آدم کشی به خاطر عدم تشخیص و رسیدگی  ویا عمل های غیر ضروری منفت طلبانه، تصدی بر کرسی های که لیاقت نداشتند، تجاوز به زیر دستان و... به آوج خود رسید. در این میان فرقی بین برخی دندان پزشکان و جراحان و گروه های دیگر درمانی نیست اینان به خیانت در تاریخ شهره خواهند ماند.

2- گروه روحانی هایی که به خاطر ندانستن قاعده بازی با جوانی و عمر، ایمان و اخلاق ملت بازی کردند، و هر روز با آزمون خطا حتی در تربیت طلاب در حوزه های علمیه پیش رفتند، تا جوانان بی دین و زنان بی بند و بار و مردم ربا خوار و محارب الی الله شدند؛ که این واقعه سبب  طمع ورزی دشمنان به جوانان متبحر شد؛وعدمآموزش آنهاا برای تصدی در پست های کلیدی و استفاده ابزای از آنها، بالا رفتن  سطح اقتصادی و فرهنگی زندگی، نظام طبقاتی در اجتماع که نمود آن با ماشین ها و شغلها در جای جای شهر و باغ های زیبای یلاقی روستا ها مشهود است. و برخی روحانی ها به خاطر دنیا پرستی و زن بارگی و ار دست ندادن مشاغلشان و پر کردن جیبشان، و عدم اطمینان به پزشکان ایرانی و عزیمت به کشور های دیگر برای مدوا و سوء استفاده اطرافیان وآقا زاده ها از نامشان همواره شرمنده مردم شریف ایران ماندند.

3- مسئولین که از اول انقلاب به صورت دوی استقامت کرسی ریاست را در دست دارند و اجازه حضور رغیب و جوانان در این بازی داده نشده و همان حلقه اول انقلاب هنوز انقلابی هستند و سکان مدیریت فکری و جانی و مالی مردم را به دست داردو کسی برای آینده ساخته نشده و اجازه ورود ندارد؛ هنوز دختران وزیران و فرزندان آنها در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها دخیل هستند؛ هنوز تشنه احتراماتاجباری فاقد حقیقت مانند عنوان آیت الله، دکتر،علامه و پرفسور هستند.و خادم مردم بودن یا مقام عبدیت با این فرعونیت سازگار کامشان نیست. اینجا هنوز برخی مسئولین خود را ژن خوب می دانند و بقیه مردم را ژن پست می دانند، اینجا تشخیص بر آن است که فرزندان درآمریکا تحصیل کنند خودشان مدرک از انگلیس بگیرند و مردم مرگ بر آمریکا و انگلیس بگویند، اینجا مسئولینش دنبال کت و شلوار مارک اروپا و انگلیس هستند و مردمش در پراید های بی کیفیت قتل عام می شوند و هر روز مالیات بیشتر از دیروز حتی از مردگان نیز مالیات دریافت می شود.

4- این گروه در خانه ها نفوذشان چشم گیر است جوانان را هم نشین سگ، کراک ،گل و... کردند، و در گوششان لوسانجلس نشینی را با بهشت نشینی یکی جلوه دادند، فسق وفجور مشروب و مواد مخدر را دائما تبلیغ کردند؛ بوی تعفن ادکلن های دنیای گرایشان مردم آزاده را آزرده کرده، اینان مشوق آشوب در کشور، بمب گذاری، حمله های تروریستی، تحریم های ظالمانه ترویج هرزگی و بی بند باری در جامعه هستند که با ترویج شبهات  ضد قرآن و اسلام قدم بر می دارند؛ و به سخن هیچ ناصحی گوش نمی کنند.

5- مردمی که همواره گول خورند و اعتماد کردند و چوب آن را خورند، الان اطمینان به سخنان دولت نمی کنند، حتی اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را خودشان به آنها می رسانند، می ترسند تلگرام را ترک کنند که مبادا دولت باسیاسی بازی آنجا را محل تاخت و تاز خود کند و متدینین را از انجا بیرون کند، و حیاط خلوتی برای معاندین اسلام با همان ترفندی که در استفاده از فیس بوک و ماهواره و امثالهم به مذهبی ها زده شد و... مردم در زیر شلاق جهل هر روز دعای فرج می خوانند. 

 استادان حوزه و دانشگاه (اساتید علوم انسانی) علوم اجتماعی، تربیتی، فلسفه، کلام، معلمان، مدیران، سیاسیون، قلم به دستان رسانه هایخادم(غیر دروغ پرداز)؛ به داد ملت ایران در مقابله با تحصیل کردگاه خائن و غرب وحشی برسید.






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 97 فروردین 29 توسط منبر مکتوب

من لایرحم لایرحم

آن روزی که شیخ نمر باقر النمر با دستان پلیدو خبیث شاهزاده ظالم و حقیر عربستان سعودی مظلومانه در انظار علمای اهل سنت به شهادت رسید، و حتی یک اعتراض نسبت به این هتک حرمت نسبت به دانشمند مسلمان صورت نگرفت و همه علماء خود را به خواب زدند و بیدار کردنشان بسیار مشکل، پیش بینی می کردم این شتر به زودی گریبان علمای عامه را هم خواهد گرفت و این شاهزاده رسوای ثروت پرست و مرعوب در قدرت به زودی چنگال های پلیدش را به آنان نیز نشان خواهد داد. روز جمعه که خطیب جمعه مدنیه از بالای منبر نماز جمعه پایین کشیده شد، با خود گفتم:

دیدی که آه پروانه شمع را... آنقدر امان نداد که شب را سحر کند

اما الیوم الا ایها العلماء المسلمین فی ای مکان 

اولا- لزوم وحدت و یک پارچگی در میان دانشمندان امت اسلام فارغ از مرزهای اعتباری جغرافیایی ملت ها لازم و ضروری می باشد.

ثانیا- لزوم وحدت کلمه در تعالی، تبلیغ و ترویج  اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی لازم و ضروری است.

ثالثا- ولا تنازعوا فتفشلوا و تذهب ریحکم

رابعا- تعاونوا علی آلبر و اتقوا

خامسا- واعدوا لهم من استطعتم من قوه

سادسا- هیچ کافری بر هیچ مسلمانی سلطه نباید داشته باشد.اصل مهم استکبار ستیزی

سابعا-محوریت بر حول پرچم توحید

و...






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 96 اسفند 21 توسط منبر مکتوب

سلام بر چادر خاکی مادر سادات

 وَ مَنْ قُتِلَ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنا لِوَلِیِّهِ سُلْطاناً 

*ساکیتن توهین به چادر به عنوان یک نماد ملی*اف بر شما

همه مقصرند در بی حجابی ها و بی حیایی ها و بی حرمتی ها

1. آهای مسئول نجومی بگیر که همسر و چند صیغه ای در کنار خود داری و از درد استمنای جوان عزبی که به خود می پیچد خود را به خواب غفلت زدی و فکری برای درآمد و آینده اش نداری!

2.  آهای فیلم ساز (لجن ساز) با مغز تار عنکبوت بسته ات که چادر نماد زن مسلمان را در فیلم های بی ارزش خود بر سر زنان ذلیل جامعه کردی و بد حجابی وبرهنگی را نماد روشفکری و ثروتمندی دانستی و غیر مستقیم با حجاب مخالفت کردی!

3. آهای اهالی در خواب رفته دانشگاه، که با بی عرضگی و سیاست زدگی، این حوزه مهم علمی را تبدیل به نمایشگاه عرضه زنان وتوهین و تحقیر نوامیس قرار دادید!

4. آهای مرفهین بی درد میلیاردی آیا اعتقادی به مرگ و عالم بعد از مرگ دارید!؟

5. مسولین در خواب، با 5 میلیون زن بی همسر، مطلقه، سرپرست خانوار، همسر مرده و... چه کردید؟ این ناموس شما کجا اطفاء شهوت حلال می کنند. یادم هست آن زن خائن دولت بنفش؛ اسامی ناموس من و تو را به بیگانگان و اجنبیان ترکیه فروخت و پورسانت (ج اک ش ی ش) را گرفت! 

6. آهای دختر قاچاق فروش بی حجاب وزیر گمراه آموزش و پرورش، که کسی جلو دارت نیست!

7. آهای اختلاسگران بی شرف از برادر بی غیرتت گرفته تا خاندان خائنت که به مردم مظلوم  ظلم عظیم نمودی!

8. آهای تریبون در دست، رسانه در دست مزدور، اجیر نون به نرخ روز خور

9. آهای بازیگر افسار گسیخته که طاقت گرمای روسریت نداشتی و آهای بازیگر تن فروش بی غیرت ایرانی که در هالیود هر شب در بغل جوانان خوش تیپ می خوابی! 

10. اما تو مسئول محترم که زیر بیرق سرافراز اسلام لم دادی چه غلطی می کنی؟

امروز شما مسئول بی حجابی و بی بندباری جامعه اید، باور ندارید؟ ما هم جز منتظران آن روز موعودیم






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 96 بهمن 25 توسط منبر مکتوب

وَ الَّذِینَ کَفَرُوا یَتَمَتَّعُونَ وَ یَأْکُلُونَ کَما تَأْکُلُ الْأَنْعامُ وَ النَّارُ مَثْوىً لَهُمْ محمد : 12

(و کسانى که کافر شدند تمتع مى‏برند، و مى‏خورند آن چنان که چارپایان مى‏خورند، و آتش منزلگاه ایشان است.)

 

عصبانی شدم!مماشات با بنگاه ربا 

1. سود ربا به جیب چه کسی می رود؟

2. چرا مردم را آلوده به ربا می کنند؟

3. چرا حوزه علمیه یا دانشگاه طرح جامع اقتصاد اسلامی پیشرو مطرح نمی کند؟

4. چرا کسی به فکر محاربه با خدا نیست؟ 

5. آیا بنگاه پول با عوض شدن عنوانش مصداق ربا ندارد؟

هرکس دلش می خواهد پاسخ دهد؛از مسئولین کشوری، لشکری، دانشگاهی و حوزوی و هرکس که دلش از آخرت و آیه شریفه محاربه الهی می هراسد.

چقدر زیبا زلزله زدگان سنی به تبعیت از فقهای خود قرض ربوی از بانک های ایران نگرفتند.






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 96 بهمن 25 توسط منبر مکتوب

حضور محترم ریاست سازمان بازرسی کل کشور


سلام علیکم

با احترام یک سوال از محضر آن جناب دارم؛ وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، آقای دکتر سیدحسین هاشمیقاضی‌زاده  به اظهار خود داراییش را در بین نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی؛ 700 میلیارد تومان{1} اعلام کرده است. مستدعی است بیان بفرمایید میزان پرداخت مالیات این شخص چقدر بوده است؟ آیا ممکن است مالیات پرداخت ننموده باشد؟ با تشکر

 

رو نوشت:

دفتر بازرسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

ریاست  محترم جمهوری: حجت الاسلام دکتر روحانی

ریاست محترم قوه قضاییه: حضرت آیت الله آملی لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای سلامی جناب آقای دکتر لاریجانی

 

{1} بازدید از سایت 18/10/96 مراجعه فرمایید.






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 96 دی 18 توسط منبر مکتوب
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin