سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منبر مکتوب

این جانب شهروند درجه دو ایران، فرزند آکسانا هستم

می دانم قدمت به داشتن پدرانم که مشاء رشد ایران سر بلند است، قابل افتخار است. شهری به قدمت همه تاریخ شهری که در تورات اخثیاء نام گرفته. من فرزند آمادا هستم. با تمام آباء و اجدادم. نمی دادنم چه کس این دلنوشته را می خواند اما احساس قلبیم این است که در ایران بزرگ مهد نیاکانم، مردان بزرگ موحد و پهلوانان جوانمرد که بیانگر شناسنامه من است، شهروند درجه دو حساب می شوم، می دانی چرا؟؟؟

چون من در کشورم اسیر شدم در همدانم اسیر شدم!!!

اسیر گمرکی که چندین برابر قیمت جهانی ما را از داشتن امکانات رفاهی جهانی تحریم کرده، و باید برای خرید یک کالا حد اقل سه برابر هر کالایی هزینه بپردازم. و یا کالای بی کیفیت ایرانی بخرم.

اسیر مالیات های سنگین بر درآمد، بر ارزش افزوده، بر ارث که چندین بار قبلش مالیاتش گرفته شده. یعنی در ایران من استثمار می شوم، به جای حقوق واقعیم خوب حسابش را می رسم، ارزش کاریم از نصف هم کمتر است

اسیر کشوری شدم که قوانین حمل و نقلش قدمتش از سال 1300 است و کشتگان حمل و نقلش به اندازه جنگهای خانمان سوز در طول تاریخ است

اسیر کشوری هستم که سرانش به واسطه نا کار آمدی، دیگران را به راحتی از گود خارج می کنن با برچسب های مختلف، از زندگی شخصی گرفته تا محدودیتهای زندگی اجتماعی. اینجا  نفوذ دست های پلید محرز است. دستان آلوده ایی که گرگ صفت همه چیز را آلوده کرده اند.

اسیر کشوری هستم که متخصصینش طماع و زورگیر هستند، و رفاه و دنیا زدگی خود و خاندان خود را بر دیگران ترجیح می دهند.

اسیر کشوری که به روز مدیریت نمی شود،زیرا مدیرانش کند ذهن و مسئولانش منفعت طلب، خود رای و خود خواه، پیران خسته چسبیده به دنیا که غافل از کاروان اجل به دنبال اختلاس، رانت و چپاول از اموال مردمند.

اسیر ایرانیم که جان و مال  انسان هایش ارزشش کمتر از تشر قهر سرمایه داران و سیاست مدارانش است.

اسیرم چون ساخت موشک، پارازیت، سانسور و هزار بگیر و ببند دیگر گویا راحت تر و کم درد سر تر از تربیت انسان است.

اسیر ایرانی که پزشکانش روی دزدان ، روحانیانیانش روی دنیا خواهان و دانشمندانش روی رفاه زدگان عالم را سفید کردند.

اسیرم، اسیر کشوری که با تمام جهان سر جنگ دارد، چون می خواهد تمدنی را رقم بزند که از تاب جهان خارج است، و تمام جهان می خواهد به جرم ایرانی بودن همه ما را نابود کنند.

اسیرم من فرزند آکسانا حق ورود در اداره سرنوشت کشورم را ندارم چون جزء رجال محسوب نمی شوم. گویا مردانگی چیزی بیشتر از مردی می خواهد. این همه تحصیل کرده و مخارج تحصیل حتی رییس جمهورش و یا وزیرش و یا مردم تحصیل کرده و نخبه اش را به راحتی کنار می گذارند. گویا سطح نگهداری حکومت فرد محور شده نه عقل محور.

من اسیر کشوری شدم که زنانش یعنی مادران ایرانم در تحصن خاموش به سر می برند. فرزند نمی آورند نکند فرجامش مثل روی سیاه برجام شود. و عاقبتش نا به خیر شود. 

اسیر کشوری هستم که زنان ایرانم را با دستور عقیم کردند،و هیچ نظارتی بر کیفیت ما یحتاج مردمم نداشتند، به زور تحدید جمعیت بر مردم دیکته شد. و وقتی مرگ و میرها بالا رفت سر عقل آمدند اما چه سود، که نسل کشی عظیمی به اندازه کل تاریخ صورت گرفت.

جبابره زمان از هیچ ظلمی بر ایرانم دریغ نکردند هشت سال با انواع سلاح ها با ما جنگیدند، با اقتصادمان جنگیدن با فرهنگمان جنگیدن با عقایدمان جنگیدن با مهربانیمان جنگیدن ترور کردند ترور بیولوژیک کردند. با پول، دنیا خواهان را خفه کرند ، نظام بانکی را ربوی کردند ، نظام خانواده را آلوده کردند و...

هم وطنم مهاجر ایرانی شهروند  درجه دوی ناکجا آباد جهان؛ اکنون درخواست می کنم تو هم با من بخوان ... اللهم فک کل اسیر






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 96 اردیبهشت 5 توسط منبر مکتوب

ظاهرا تقصیر مسئولان کلیدی نیست، بلکه علوم انسانی که در سراسر دانشگاه ها در ایران تدریس می شود مبانیش سکو لار است، و بعد از انقلاب هنوز در حوزه ی بین رشته علوم انسانی اسلامی که هدف اصلی پیوند حوزه و دانشگاه است گام مهم و قابل ملاحظه ایی بر داشته نشده، لازم به ذکر است سند چشم انداز اسلامی سازی دانشگاه ها با این نگاه ویژه یعنی اسلامی سازی علوم انسانی  صورت گرفته که شورای انقلاب فرهنگی باید محکم و واقع بینانه این موضوع را پیگیری کند نه به صورت دستوری و فرمایشی و باری به هر جهت، چقدر جای صاحب نظران توانا در پیوند بین این دو مرکز حوزه و دانشگاه خالی است.

رهبرم حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای 

ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فی فرجه الشریف در فاجعه دین گریزی و حرکت به سمت سکولاریسیم و بلکه لائسم مسئولان کلیدی که بر خلاف فرمایش تاریخی حضرت عالی مبنی بر تحریم ورود کالای خارجی غیر ضروری هیچ اقدامی نشد. یادم می ماند که دغدغه جناب عالی اقتصاد مقاومتی است که مسئولان کلیدی رفاه زده و پیر و خسته، انقلابیون دیروز و شرمندگان امروز که  به تعبیر قرآن کریم: این "خشب مسنده" که مردگانی در میان زندگان هستند ؛ هیچ وقت ضرورتش را نفهمیدند. 

 جناب استاد معظم حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی 

ضمن تسلیت به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فی فرجه الشریف در فاجعه دیاثت فرهنگی اقتصادی و سیاسی  مسئولان کلیدی انقلاب و همچنین نگرش طاغوتی سکولار نسبت به جدایی حوزه اقتصاد از دین و همچنین غفلت از موضوع میان رشته اقتصاد در فقه اهل بیت یا فقه معاملاتی هستند که حقیر در درس خارج فقه معاملاتی حضرت عالی شرکت داشتم. یادم هست در جلسه درس تفسیر می فرمودید که: اگه علم در حوزه و دانشگاه انسان را به خدا  نرساند، علم لا ینفع است به فرمایش قرآن کریم حماری است که فقط زحمت حمل کتاب را دارد و بهره ای از علم ندارد.

و غربت دینداران همچنان ادامه دارد...

 






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 96 فروردین 16 توسط منبر مکتوب

آقای بنفش!!! آگاه باش 

تهدید گرگ مو طلایی(ترامپ) بر پاره کردن تعهدات بین المللی امروزی نیست. 

آقای بنفش با کمال تعجب در روز 16 آذر در دانشگاه تهران گفت:

"مگر مردم ما می گذارد بر جام پاره شود"

عجب!!! مردمی که در نشر مفادقمار برجام  غریبه بودند تا جایی که برجام تا الان ترجمه هم نشد و دلسوزانشان ، دلواپس معرفی شدند، و بر خلاف شروط دوازدگانه رهبر خبیر انقلاب اسلامی درباره بر جام و نظر کارشناسان  انقلابی؛ با کمال تاسف مجلس در 20 دقیقه بر جام  را تصویب کرد!!! با چه روی می گویید: مگر ملت ما می گذارد که آمریکا برجام را پاره کند. با کدام امید ، در کدام باغ گلابی و...

آقای بنفش سری به بازار ایران بزن و قیمت ها را چک کن، فکر می کنم تورم تک رقمی مثل لباس پادشاه می ماند ، لازم است با بالا بردن قیمت همه حامل های انرژی میزان یارانه ها را بیش از بیش بالا ببرید تا فقرا و نیاز مندان نه ، بلکه همه مردم  دوچار بحرانی مثل "یتیم خانه ایران به دست آمریکایی ها "در فقر و فلاکت و گرانی و بدبختی نشوند.

 






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 95 آذر 16 توسط منبر مکتوب

 


من با بر جام مخالف نیستم اما...

16 آذر رفتیم پیش آقای بنفش و گفتم:

آقای بنفش!!!

گلابی چند؟؟؟

جیغ بنفشی کشید و گفت:

کد خدا گفته جز مساله بانکی همه تحریم ها بر طرف شده.

حیف نون: خوب بگو گلابی هست پول خرید گلابی نیست. گلابی!!!



 






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 95 آذر 16 توسط منبر مکتوب

150 امضاء در اعتراض به لغو یک سخنرانی از نمایندگان ملت یعنی بالای دو سوم مجلس دلش سوخت، و رییس جمهور کشوری شرمنده شد.

اینجا مجلس، خانه ملتی است که پای انقلاب اسلامی در برابر تمام محرومیت ها ایستاده است، آقا زاده ا ینجا را با کجا اشتباه گرفتید؟؟؟

***با توام رییس محترم جمهور و نماینده محترم مجلس***

1- آیا با این سخنان یاس آور و نامید کنند کدام امید را برای جوانان این مرز و بوم به ارمغان آوردید.

2-آقایان مجلسی باید بگوییم شما بدون تریبون سخنان خود را نه استانی نه کشوری بلکه بین المللی کردید، شما که به غیر از سخنرانی در شهرهایی که مردمش به شما رای هم ندادن، اگر تریبون نداشته باشید همه رسانه کشور و فارس زبان خاین خارجی همچنین جراید ورسانه های داخلی و خارجی را در اختیار دارد.

3- شرمت باد سوء مدیریت های امنیتی و رفاهی 

4- شرمت باد سوء مدیریت اقتصادی و آموزشی

5- شرمت باد سیاست های خارجی برد دشمن و باخت شما

6- شرمت باد اختلاسی که به تزویر در صحن علنی مجلس معوقه گفته می شود و شرم مجلس باد که با وجود توهین هایت به منتخبین معلوم الحالت رای می دهند.

7- شرمت باد تبلیغات کلینتون در خاک مقدس ایران

8- شرمت باد سجده بر کوروش

9- شرمت باد تساهل و اباحه گری در دین

10- شرمت باد نا امیدی اهالی ایمان از خدعه و تزویر

11- شرمت باد حسین فریدون و حقوق های نجومی پزشکان و مدیران ارشد دولت و خفقان

12- شرمت باد اختلاس ها و دزدی ها

13- شرمت باد اهانت به نمایندگان ولی فقیه در کشور

14- شرمت باد استحاله نرم حکومت اسلامی به نظام سکولار

15- شرمت باد خشکی دریاچه ارومیه

16- شرمت باد هوای آلوده خوزستان

17- شرمت باد قطعی گاز در زمستان سرد ایران

18- شرمت باد دفاع از سران فتنه و فتنه گران (خاینین به اکثریت آراء مردم و دروغ گو پنداشتن نظام)

19- شرمت باد فراموشی شهدای هسته و شهدای آمر به معروف و ناهی از منکر

20- شرمت باد  خاک سپاری مظلومانه شهدای عزیز فاطمیون افغانستان در ایران

21-شرمت باد تسهیلات خودرو و مسکن با سود های(ربای)گزاف، شرمت باد ربا

22- شرمت باد طلاق

23-شرمت باد مشکلات اخلاقی جوانان

24- شرمت باد فرار مغز ها 

25- شرمت باد دستگاه تبلیغاتی حاشا کننده واقعیات

و...

شرمتان باد ...

شرمت باد...

خواستم بگویم اینها شرمندگی است که نیاز به عمل دارد نه حرف زدن






نوشته شده در تاریخ شنبه 95 آذر 6 توسط منبر مکتوب

اراذل و اوباش امروز دنیا ( مفسدان دد منش در لباس میش )

 

غار نشینیان خبیثی که در عصر مدرن هنوز عقاید جاهلی تجاوز و غارت در سر می پرورانند

دروغگویانی که در لباس تمدن از حیوانات وحشی چیزی کم ندارند

 

 






نوشته شده در تاریخ شنبه 95 آبان 15 توسط منبر مکتوب

 

درود خداوند به روان پاک شهیدان اسلام خصوصا جوانان غیور افغانستان که در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام خوش درخشیدند و فاطمی شدند.

فرزندان فاطمه سلام الله علیها شهادت گوارای وجود پاکتان ؛ ما را از شفاعت فراموش نکیند






نوشته شده در تاریخ شنبه 95 آبان 15 توسط منبر مکتوب

بیدار باشیم در میان گرداب آشوب جان سالم به در بریم

در جامعه ای مسلمان بنابر فرموده قرآن کریم منفور ترین اشخاص قوم لوط است ، که بر خلاف غریزه به هم جنس بازی روی آوردن، تا جایی که حتی حضرت لوط دختران خود را جهت ازدواج ارائه می دهد اما آن نا بکاران بجز بیماری جنسی خود دنبال درمان نبودند، و همواره به تشدید بیماری خود می پرداختند

همیشه داستان قوم لوط برایم سوال برانگیز بود که با این همه پیشرفت بشر چرا قرآن یک قوم بیمار را این گونه به رخ جهانیان می کشد و نتیجه بیماریشان را عذاب الهی می داند. دقیقا مثل طاعونی که یک منطقه را فرا گرفته و غیر از سوزاندن راهی نمی ماند.

تا تصویب قانون ننگین هم جنس بازی در کشور های به اصطلاح متمدن - و در اصل اراذل بی بند و بار دزد - یک باره بشریت به قهقرا برگشت . عجب واقعه تلخی

هم جنس گرایی در کنوانسیون بین الملل به عنوان قانون پذیرفته شده ایی در آمد . گویا این بشر طغیانگر از مرگ بی خبر است. و از خدا رو پوشیده است.

با مقاومت مردم متمدن ایران در برابر بیماران هم جنس باز ، دشمن با همراه دسیسه به زمینه سازی و عادی سازی این فجیعه در رسانه ها و تشویق دختران و پسران به این مهلکه کثیف با تمام قدرت هجمه آورد. اما بحمد الله با بیداری و تدیین دینی آنان را مثل همیشه نا امید و مایوس نمود.

آنان  وقاحت را تا آنجا پیش بردند که به در جهت ترویج در میان متدیین جامعه ایران اسلامی  به انگیزه تقسیم جامعه مدنی، یکی گنهکاران و دیگری حق طلبان بر آمدند. به عبارت دیگر یکی اشخاص بیمار که در لباس دین به خود فروشی مشغولند و دیگری هم مردم دیندار. چقدر مصیبت بار است که بعد تلاش انبیاء و اولیاء الهی دوباره بشر خود را به دوزخی که خواستگاه شیاطین است نزدیک می کند. 

به خواست خدا این فتنه و توطیه شیاطین هم راهی به جایی نخواهد برد.

ان شاء الله

 






نوشته شده در تاریخ شنبه 95 آبان 15 توسط منبر مکتوب

و هذا یوم فرحت ال زیاد و آل مروان 

اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک اللهم العنهم جمیعاً 

به حرمت امام حسین علیه السلام بازی فوتبال ایران و کره جنوبی را در شب عاشورای حسینی تحریم می کنیم.

جوانان حزب‌اللهی حسینی 

 






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 95 مهر 20 توسط منبر مکتوب

 

امشب شب عاشورا حسینی است، شب راز و نیاز، شب اخلاص. کوفیان بی حیا صدای مناجات حسین بن علی علیهما السّلام را می شنیدند، اما قدرت انتخاب را از دست داده بودند، چون به فرمایش حضرت سیدالشهدا به شکم چرانی حرام عادت کرده بودند. 

 






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 95 مهر 20 توسط منبر مکتوب
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin