سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منبر مکتوب

دانلود بازی رایگان  کلیک کن

با حجم 52  مگابایت پسورد در صورت نیاز  : www.masaf.ir

بازی آخرین مصاف  (The Last Battle) که یک بازی تحت سیستم عامل ویندوز می باشد توسط موسسه جنبش مصاف ایرانیان با هدف حمایت از مردم مظلوم عراق،سوریه و غزه تولید شده است.

این بازی در ژانر تک تیرانداز (Sniper) و به صورت رکوردزنی در 3 مرحله تولید و در تاریخ 11 سپتامبر 2014 در اعتراض به حمایت غرب از رژیم کودک کش اسرائیل و گروه تروریستی تکفیری داعش انتشار داده شده است.

این بازی بدون حامی مالی و توسط طراحان و برنامه نویسان انقلابی زیر نظر موسسه جنبش مصاف ایرانیان تهیه و تولید شده و به صورت رایگان منتشر گردید

این بازی تقدیم می گردد به روح پر فتوح شهدا مدافع حرم حضرت رقیه خصوصا شهید محمود رضا بیضائی

 دست نوشته‌ایی  از شهید بیضائی:جبهه سوریه «خط مقدم نبرد بین حق و باطل این خاکریز نباید فرو بریزد، تمام دنیا جمع شده‌اند؛ تمام استکبار، کفار، صهیونیست‌ها، مدعیان اسلام آمریکایی، وهابیون آدمکش بی‌شرف، همه و همه جبهه واحدی تشکیل داده‌اند و هدفشان شکست اسلام حقیقی و عاشورایی، رهبری ایران و هدفشان شکست نهضت زمینه‌سازان ظهور است و بس. و در این فضای فتنه آلود، متأسفانه بسیاری از مسلمین نا آگاه و افراطی نیز همراه شده‌اند تا این عَلَم و این نهضت زمینه‌ساز را به شکست بکشانند که اگر این اتفاق بیفتد، سالها و شاید صدها سال دیگر باید شیعه خون دل بخورد تا تحقق وعده الهی را نزدیک ببیند.»






نوشته شده در تاریخ جمعه 93 آذر 7 توسط منبر مکتوب
طبقه بندی: مدافعان حرم،شهدا،بازی،رایگان،sniper،گروه تروریستی،داعش،اسراییل،ک






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 93 مهر 8 توسط منبر مکتوب
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin