سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منبر مکتوب

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

به کجا چنین شتابان

معنای "بابی انت و امی" این است که در دنیای معاصر اگه فوتبال با مصیبت امام حسین علیه السلام بر خورد بتوانی درست تصمیم بگیری و آن را تعطیل کنی

کاش با این همه عقاید مصلحت طلبانه اسم اسلام را یدک نمی کشیدیم ، آقای حقوق دان حدود و شعائر الهی را فراموش نکنید ، مردم به خاطر اسلام به جمهوری اسلامی رای دادند نه به خاطر سکولاریسم، مواظب عذاب نزدیک خدا باشیم 

 راستی می دانید با سر مطهر این شهید، عاشورایی به پا شد . فوتبال !!!

 






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 95 مهر 19 توسط منبر مکتوب

کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره باذن الله

 

خطرداره ظریف

ظریف یا ضعیف

پیام  اصلیش در فیس بوک بیان می شود

ایمان به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ندارد و نیروی ایران را قابل مقایسه با دشمنان نمی داند 

و به دروغ با فرماندهان و بسیجیان غیور مقایسه می شود

به دورغ با خادمین ایران بزرگ چون امیر کبیر مقایسه می شود

و هنوز یاد نگرفته  در نظام دیپلماسی زنان را با دامن کوتاه و بدون شلوار نپذیرد 

مردی که در گفتار مدافع جمهوری اسلامی و در عمل سر سپرده  غرب بی دین است( نمو نه اش حضورسفیران اروپایی و حضور جاسوسان سیا در ایران و جاسوسان انگلیسی)

کسی که نتوانست حق مردم ایران را از بگیرد و برجام را سبب تحریم حاج قاسم  و رفقایش کرد

فرجام برجام سبب گفتار کفتاران غربی برای  به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیست شد

و او همچنان در وزرات خارجه لنگ می زند

با تشر عربستان بی سر وصدا معاون عوض می کند

قدرت ارتباط با کشور های خلیج فارس را ندارد و ابهت تاثیر گذاریش را مدیون غرب می داند

او نتوانست از حقوق حاجیان ایرانی دفاع کند و مساله را حل کرد و حج را تعطیل کرد 

البته عادل الجبیر و ایادی مزدور غرب در عربستان بدانند که ما ایرانی ها هنوز صبوریم 

 






نوشته شده در تاریخ شنبه 95 مهر 10 توسط منبر مکتوب

 

وداع جانسوز پسری با پدر شهیدش

عرض تسلیت به محضر مقدس حضرت بقیه الله الاعظم






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 95 خرداد 19 توسط منبر مکتوب

عنان مال خویش به دست غیر نده /که مال خویش طلب کردن کمتر از گدایی نیست

 

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد که ما از آمریکا تنها یک درخواست داریم و آن اینکه خود را قاطی مبادلات تجاری کشورها و بانک‌های بزرگ با ایران نکند.






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 95 خرداد 17 توسط منبر مکتوب






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 95 خرداد 17 توسط منبر مکتوب

آیت الله العظمی هاشمی شاهرودی
فقه سکولار فقه منهای ولایت فقیه است/تفکر جدایی ولایت با مرجعیت منافقانه و انحرافی است 
 نائب رئیس خبرگان رهبری گفت: باید در مسائل فقهی و شرعی تحت تاثیر ولایت فقیه بود؛ چرا که فقه منهای ولایت فقیه انحرافی و در خدمت سکولار ها خواهد بود.

 آیت الله  سید محمود هاشمی شاهرودی در نشست طلاب انقلابی که در دفتر ایشان در قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به وجود روحیه انقلابی ابراز داشت: امروزه شاهد دغدغه های جدی و به جا در حوزه های علمیه و جوامع انسانی هستیم، لذا طلاب انقلابی باید به این مسئله حساس باشند، چرا که حساسیت دینی و انقلابی برای بقاء نظام، لازم و ضروری است.
ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 95 اردیبهشت 29 توسط منبر مکتوب

جوابیه "اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی" 

ریاست جمهوری آیت الله روحانی در بیان خود به تبین تفاوت انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی در میان قشر فرهیخته فرهنگی معلمان زحمت کش ایران اسلامی پرداخت، و با کمال تاسف حرف غیرعلمی را بر ایشان تحمیل نمود. لازم است در جهت آشکار سازی مغالطه ایشان نکاتی بیان شود.

بر طلاب مبتدئی که منطق مظفر را در پایه دوم خوانند اند نیز پوشیده نیست که این مثال مغالطه است و در عکس مستوی قضیه برابر اصل است و کسی که منطق نخوانده و  ادعای منطقی بودن دارد، یا از روی جهل و یا از روی تعمد دوچار مغالطه شده است. در بین طلاب مبتدی این مثال معروف است : چه حسن کچل یا کچل حسن عکس مستوی است و نتیجه یک سان و برابر اصل است.

آیت الله روحانی با استناد به کتاب انقلاب اسلامی استاد شهید مطهری به مغالطه منطقی می پردازد و می گوید بین انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی تفاوت وجود دارد . و غافل از اینکه این شهید بزرگوار کتاب آشنایی با علوم اسلامی جلد اول منطق و فلسفه هم دارد- البته واضح است کسی با خواندن یک کتاب ملا نمی شود- که برای تنویر ذهن مخطبین قسمتی از متن کتاب آشنایی با علوم اسلامی جلد اول منطق و فلسفه در ذیل آورده می شود:

یکی دیگر از احکام قضایا عکس است. هر قضیه ای از قضایا اگر صادق باشد، دو عکس هم از آن صادق است: یکی عکس مستوی و دیگر عکس نقیض.
عکس مستوی این است که موضوع را به جای محمول و محمول را به جای موضوع قرار دهیم مثلاً آنجا که می گوییم انسان حیوان است عکس کرده و بگوییم: حیوان انسان است. ولی عکس نقیض طور دیگر است و آن به دو نحو است: یکی این که هم موضوع و هم محمول را تبدیل به نقیضشان کنیم و آنگاه جایشان را عوض نماییم. مثلاً در قضیه انسان حیوان است بگوییم لاحیوان لاانسان است. نوع دیگر این است که نقیض محمول به جای موضوع، و خود موضوع به جای محمول قرار گیرد اما به شرط اختلاف در کیف، یعنی به شرط اختلاف درایجاب و سلب علیهذا عکس نقیض قضیه انسان حیوان است این است که: لاحیوان انسان نیست.(آشنایی با علوم اسلامی جلد اول : منطق - فلسفه نویسنده : متفکر شهید استاد مرتضی مطهری)






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 95 اردیبهشت 27 توسط منبر مکتوب

گاهی یادمان می رود ولی نعمت ما مردم محترم شهید پرور هستند ، که اگر پای صندوق های رأی نیایند، با کلی ارفاق باید لب مرز رییس جمهور شد. بگذریم، همیشه تمرین گویش دو کلمه رایانه و یارانه برام سخت بوده ، این رو به این منظور گفتم که می خواهم یک در خواست از رییس جمهوری با پرستیژ محترم جناب پرزیدنت روحانی عزیز داشته باشم ؛ هر چند می دانم که ایشان تمام تلاش خودشان را جهت این منظور انجام دادند وآن این مورد است که :
خواهش می کنم یارانه ها را قطع کنید و نگذارید اینقدر به اقتصاد ایران ضرر وارد شود ، البته می دانم که در این زمینه چقدر تلاش می کنید تا این اقدام تبدیل به عمل شود.
اما جناب پرزیدنت توجه داشته باشید هر یارانه ای که قطع می کنید باید اقتصاد همان خانواده به قبل از پرداخت یارانه بر گردد؛ به عبارتی نمی شود شما هم یارانه را قطع کنید و هم پول آب وبرق وتلفن و گاز و مالیات ارزش افزدوه و قیمت دلار و طلا و بنزین همان باشد. اگر می خواهید یارانه ها را قطع تو رو خدا از همین امروز اقدام کنید، و یارانه ها را قطع کنید و وضعیت اقتصاد کشور را هم به قبل از پرداخت یارانه برگردانید. واااالا چطور روی شما می شود این همه قیمت ها را بالا ببرید، در مقابل یارانه با کمال ... بگویید مردم از نگرفتن یارانه استقبال نکردند؛ دهک به دهک حذفتان می کنیم ، آقای حقوق دان بترس از ظلم بر کسانی که به جز خدا کسی را ندارد؛ مردم ولی نعمت ما هستند ، چه کردید برای مردم اقتصاد در رکود و بی خانمانی و بی پولی و ... چقدر یارانه ها را اضافه کردید که اینقدر آبونمان و مالیات را زیاد می کنید. برادرانه می گوییم : خانه قبر نزدیک است ، عوض داد زدن بر سر دل سوزان، لطفا عینک بد بینی را بر دارید ، دشمن را درست تشخیص بدهید خادم با خائن  در رفتارشان شناخته می شود و فرق می کنند. السلام علی من اتبع الهدی، منتظر جواب شما هستم





نوشته شده در تاریخ سه شنبه 95 فروردین 31 توسط منبر مکتوب

 

برجام نا فرجام( هیهات من الذله)لبیک یا حسین - علیه السلام-

شاید آن روز که رهبر معظم انقلاب فرمود برجام با رعایت شرایط دوازدگانه قابل پذیرش است ؛ آقایان در حال فحاشی به نان حلال خورهای روستایی بودند ، یا شاید هم در حال قدم زدن با جان کری که از خوشحالی کم مانده بود ذوق مرگ شوند بودند، شاید هم با جیغ بنفش فریاد می زدند ای دلواپسان و ای نگران ها و ای... با ریختن بتن با کیفیت در فردو در مقابل هیچ و با پیش خرید چند فروند هواپیماهای اجاره به شرط تملیک، جا دارد به این کابینه ... خسته نباشید گفت ، که سخن ناصحان را نشنیدند و با دست به یکی کردن با رییس قوه مقننه بدون در نظر گرفتن نظر کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی برجام نا فرجام رقم خورد تا ایران غیر هسته‌ای بدون موشک نیز مثل لیبی سر تعظیم فرود آورد.
ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ یکشنبه 95 فروردین 29 توسط منبر مکتوب

 

وَ مَا کُنَّا مُعَذِّبِینَ حَتىَ‏ نَبْعَثَ رَسُولًا * وَ إِذَا أَرَدْنَا أَن نهُّْلِکَ قَرْیَةً أَمَرْنَا مُترَْفِیهَا فَفَسَقُواْ فِیهَا فَحَقَّ عَلَیهَْا الْقَوْلُ فَدَمَّرْنَاهَا تَدْمِیرًا (15- 16/ اسراء)

... و ما تا هنگامی که برای جامعه ای رسولی نفرستیم، آنان را عذاب نمی کنیم. * و هرگاه که بخواهیم جامعه ای را نابود کنیم، به مترفان آنان وسعت می دهیم، تا در آنجا فساد کنند. به این ترتیب مستحق عذاب می شوند، و ما عذابی ویرانگر را بر آنها فرود می آوریم.


مترفین: ثروتمندانی هستندکه با ثروتشان جامعه ر ابه تباهی می کشانند، ایشان با ثروتشان مواد آرایشی و ساپورت ، جورابهای نازک و لباس های زننده زنانه و مردانه وارد کشور می کنند.

مترفین: اغذیه خارجی بدون آرم حلال از کشور های نامسلمان وارد می کنند، چیپس و آدامس و خوراکی های در ظاهر شیک و خوشمزه اما حرام

مترفان: روستاییانی که با فاضلاب محصولات کشاورزی را آبیاری می کند و سم مکانیزه می کنند( عوض اینکه به اندازه لازم سم به کشتزار دهند ، سم را به داخل چاه آب می یریزند)  محیط زیست آلوده می کنند.

مترفین: سگ های تزیینی گران قیمت و قلاده و خوراک سگ و میمون ، ایگوانا و ... می فروشند.

مترفین غذای های صنعتی مخرب برای انسان تولید می کنند، مثل روغن پالم دار ، اغذیه نا سالم با مواد نگهدارنده ،مثل؛ سوسیس و کالباس ، سس های لذیذ با اسیدهای مضر ، نان با جوش شیرین ، چای ، نسکافه ، داروی های بدن سازی ، چربی سوز و چاق کننده و ...

مترفین: مهندسینی که فقط طراحی به سبک غربی را می دانند و کاری با اشراف به خانه همسایه و قبله و حق ناس و نماز خانه مسجد و مدرسه ندارند.

مترفین: پزشکانی که با اخذ زیر میزی حرام هستند و برخی که برای پول حتی بخیه صورت دختر طفل معصوم را میکشند که نکند کارانه اش کم شود و به تعطیلاتش سفر اروپایش نرسد.

مترفین: ماشین های گران قیمتی است، که گل فروش سر چهار راه حاضر برای یک دور زدن با آن بعضا راضی به خدشه دار نمودن حیثیت خود می‌شود.

مترفین: یعنی میز  و اشیاء گران قیمت مدیران و مسئولان.

مترفین: خودرو سازان بی خدایی هستند که در  کارخانه های ماشین جان انسان بی ارزش تر از بالا بردن کیفیت خودرو هاست.

مترفان: کارخانه جاتی هستند که حاضرندطبیعت ضرر کند، صدمه به طبیعت و مردم برسد، اما کارخانه اش و میزان درآمدش آسیب نبیند.

مترفین: فیلمسازان و تهیه کنندگانی که برای کسب درآمد بیشترحاضر به ترویج سکس و بی بند و باری می شوند.

مترفین: تاجران و سازندگان سیگار و مواد مخدر هستند.

مترفین: زمین خواران اراضی ملی و جنگلی هستند.

مترفین: اختلاس گران بیت مالند،

مترفین:  تولید کنندگان کالاهای بی کیفیت هستند.

مترفین: زر اندوزانی هستند که زر گداخته به پهلویشان میزند .

مترفین: مورد غضب خداوند متعال و اهل دورخ در قرآن کریم معرفی شدند






نوشته شده در تاریخ جمعه 94 اسفند 14 توسط منبر مکتوب
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin