سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منبر مکتوب

 

فرجام زود هنگام اعتماد به غرب وحشی که دستاوردی غیر از عقب نشینی مسئولان نظام نداشت و آمریکا و غرب هر روز با گرز برجام بر فرق نافرجام این معاهده بدون پشتیبان بین المللی می زنند که حتی آقای دکتر ظریف و آقای عراقچی هم مانند رییس جمهور محترم طاقت شنیدن ندارند، امروز روی سخنم با مسئولینی است که امید نا به جا در جامعه با شعار های دروغ و ارزش ستیز سر دادند؛ که خروج از بن بست ها در دست این معاهده بین المللی است.

1-   در ابتدا به رییس جمهور انقلاب اسلامی که بر خلاف انتظار تنها راه ایران را مانند رهبر لیبی تکیه بر استکبار جهانی دانست، و این عمل سخیف باعث تعطیلی دستاورد هسته ای شد، و بتن با کیفیت در مراکز عظیم هستی ایی که دولت بنفش و اصلاحات رادیکال سهمی در به دست آوردنش نداشت و مفهوم شهید هسته ایی را نمی فهمید؛ شش هزارسانتریفیوژ، آب سنگین و هیچ هزینه یی را در این زمینه نداده بودند تا فهم صحیح و واقعی از موضوع داشته باشند، و با تاکیدات رهبر انقلاب و بیان شروط دوازدگانه هیچگاه در جهت تحقق آن قدمی بر نداشتند و به دروغ، دلسوزان و ارزش گرایان ایران اسلامی دلواپس معرفی شدند. اما امروز بعد چند سال آقای رییس جمهور، آقای ظریف آقای عراقچی دلواپس شدند. چه دیر و غیر قابل جبران!

شما دست پرورده نظام وحشی غربید، جاسوسان و دنیا خواهان خائن شما را احاطه کردند. هر روز در این کشور خیانتی مثل دختر وزیر و روسری بالای چوب کردن و حقوق های نجومی و مدارک قلابی و پایان نامه های دزدی، اختلاس از صندوق های امانت مردم مظلوم، سفرهای گران و غیر ضروری، میتینگ های شست و شوی مغز ها و سند سازی ها و آمار غلط دادن ها و تصمیمات یک شبه و ... سر میزند.

چه می فهمید خون دل خوردن و بازی سیاسی با استکبار با تن به مذلت دادن تفاوت می کند....

2-   رییس  مجلس که به ظاهر باهوش نشان می دهد اما «کیس» نیست، مکر در سیاست باعث شد تا برجام در بیست دقیقه به فرجام برسد تا کسی فکر نکند این شخص دلواپس انرژی هسته ایی است و به سخن کمیسیون تخصصی و دلسوزان هم گوش نکردند، و خیانتی قانونی رقم خورد.

 سرشکسته باد نماینده خائن وطن فروشی که نمی تواند از حق دفاع کند....

3-   مردم دوباره مقهور به دروغ پردازی ها سایه صلح مستدام ، دلار ارزان، نان در سفره ها فراوان، جوانان شاغل، ازدواج پایدار، جمعیت فراوان، باران، کنترل گرد و غبار، آب در دریاچه ارومیه موج زنان، دست خائنین و تندروان نظام کوتاه ، حجاب مانند دوره کشف حجاب رضا خان، آنقدر پول زیاد که از یارانه ها بی نیاز و واریز به سهم مستمندان و تنگ دستان، سایه شوم دیکتاتوری از سر مردم لرزان و سایه دموکراسی بر مردم ارزان.

دوباره این کلید دار بنفش با لباس به ظاهر روحانیت و عرضه اسلام رحمانی، گزینه سلبریتی ها و با تمام کار شکنی ها و خیانت ها دوباره رییس آن نهاد پیر خسته نا توان.

این بار هم رای آورد، اما مردی که در مشاغل پلاسکو و تعطیلات کارخانه های ایرانی و زلزله غرب کشور، تصادف  قطار و هواپیما آزمون پس داده بود؛ واما وزرای پول دارش؛ وزیری که جان را با بیمه ها جبران می کند، وزیری که فرماندار شهر مرز نشین تهدید به بیکاری می کند، وزیر بی حوصله فحاش که  وقت شنیدن درد و دل ها را ندارد و معاون اولی(نخست وزیری) که با کفش وارد تنها سقف  بالای سر مردم می شود، رییس جمهوری که از ترس اینکه نچاد از اتومبیل لوکس شاسی بلندش پیاده نمی شود- خدا رو شکر که ماشین سانروف داشت-  پیاه نمی شود مبادا مردم رنج دید زلزله زده از او خانه یا کانکس یا وام و یا نوار بهداشتی برای زنانشان و... بخواهند، او به خاطر روحیه سرمایه داری خود و کابینه اش و خود برتری بینی و احساس عقل کل بودن خود و اطرافیانش، حاضر به حضور در جمع مردم ستم دیده رنج کشیده نبود چون او آینده روشن ایران را در تصمیمات جدید کاخ سفید و اتحادیه اروپا می دانست....

حرف آخر؛ در ایران این قدر که به رستم و اسبش پرداخته شده به حکما و علمای ایرانی مباحاتی نشده و همیشه در تاریخ تاریک ایران این شاهان و قدرت مرداران، عقل کل هستند که همه گند ها را به ایران زدند.

راستی قدیمی ترین دانشمند شما که از کوروش کبیر، کوروش می سازد تا آن منشور نگاشته شود کیست؟ چرا از او هیچگاه نام نمی برید، تا متفکران ایران را بشناسم و معمولا از آنها با نام مجهول یاد می کنید، مثل پیری ، شیخی ، عالمی و این خیابثت دائمی شاهان و دیکتاتوران به فرهنگ اصیل ایران است.

 






نوشته شده در تاریخ شنبه 97 اردیبهشت 1 توسط منبر مکتوب
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin