سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منبر مکتوب

بیدار باشیم در میان گرداب آشوب جان سالم به در بریم

در جامعه ای مسلمان بنابر فرموده قرآن کریم منفور ترین اشخاص قوم لوط است ، که بر خلاف غریزه به هم جنس بازی روی آوردن، تا جایی که حتی حضرت لوط دختران خود را جهت ازدواج ارائه می دهد اما آن نا بکاران بجز بیماری جنسی خود دنبال درمان نبودند، و همواره به تشدید بیماری خود می پرداختند

همیشه داستان قوم لوط برایم سوال برانگیز بود که با این همه پیشرفت بشر چرا قرآن یک قوم بیمار را این گونه به رخ جهانیان می کشد و نتیجه بیماریشان را عذاب الهی می داند. دقیقا مثل طاعونی که یک منطقه را فرا گرفته و غیر از سوزاندن راهی نمی ماند.

تا تصویب قانون ننگین هم جنس بازی در کشور های به اصطلاح متمدن - و در اصل اراذل بی بند و بار دزد - یک باره بشریت به قهقرا برگشت . عجب واقعه تلخی

هم جنس گرایی در کنوانسیون بین الملل به عنوان قانون پذیرفته شده ایی در آمد . گویا این بشر طغیانگر از مرگ بی خبر است. و از خدا رو پوشیده است.

با مقاومت مردم متمدن ایران در برابر بیماران هم جنس باز ، دشمن با همراه دسیسه به زمینه سازی و عادی سازی این فجیعه در رسانه ها و تشویق دختران و پسران به این مهلکه کثیف با تمام قدرت هجمه آورد. اما بحمد الله با بیداری و تدیین دینی آنان را مثل همیشه نا امید و مایوس نمود.

آنان  وقاحت را تا آنجا پیش بردند که به در جهت ترویج در میان متدیین جامعه ایران اسلامی  به انگیزه تقسیم جامعه مدنی، یکی گنهکاران و دیگری حق طلبان بر آمدند. به عبارت دیگر یکی اشخاص بیمار که در لباس دین به خود فروشی مشغولند و دیگری هم مردم دیندار. چقدر مصیبت بار است که بعد تلاش انبیاء و اولیاء الهی دوباره بشر خود را به دوزخی که خواستگاه شیاطین است نزدیک می کند. 

به خواست خدا این فتنه و توطیه شیاطین هم راهی به جایی نخواهد برد.

ان شاء الله

 






نوشته شده در تاریخ شنبه 95 آبان 15 توسط منبر مکتوب
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin